Veelgestelde vragen

Bestellen

Plaats bij voorkeur je bestelling in de winkel. Daar staan de meubelen in optimale omstandigheden opgesteld om de juiste keuzes te kunnen maken en om de juiste kleuren en afwerkingen te kunnen kiezen. Bovendien staan onze ervaren interieurspecialisten je bij met zowel technisch als esthetisch advies.

Maar je kan uiteraard ook bestellen van op afstand. Stuur ons een mailtje of een brief met volgende gegevens:

  • Een foto van het model dat je wenst of noteer duidelijk de referentie;

  • Voeg een nauwkeurige omschrijving toe van het gewenste model (welke artikelen, welke uitvoering...);

  • Stuur dit naar info@toff.be of naar Meubelen Toff - Boulevard d'Herseaux 83 - 7711 Dottenijs;

  • Vergeet niet om je persoonlijke gegevens te vermelden (naam, adres, telefoon, e-mailadres...)

  • Schrijf 15 % van het totaalbedrag van jouw bestelling over:
    uit België: IBAN BE34 4662 1851 0190 / BIC KREDBEBB
    uit Frankrijk: IBAN FR76 2780 0400 0106 0427 6030 121 / BIC KREDFRPP
  •  

We slaan je meubelen GRATIS op voor een maximumperiode van 6 maanden, vanaf na aankoopdatum. Zelfs voor expomodellen is de opslag mogelijk tot 3 weken na aankoopdatum.

 

Wij kunnen een gevalideerde bestelling (geplaatst bij de fabrikant) normaal gezien niet meer annuleren of aanpassen. Maar aarzel vooral niet om ons te contacteren. We bekijken samen wat eventueel nog mogelijk is.

Ja, je kan je bestelling nog annuleren, maar je moet begrijpen dat we het voorschot niet meer kunnen terugbetalen. 

Zeker, je kan ook bestellen van op afstand. Stuur ons een mailtje of een brief met volgende gegevens:

  • Een foto van het model dat je wenst of noteer duidelijk de referentie;

  • Voeg een nauwkeurige omschrijving toe van het gewenste model (welke artikelen, welke uitvoering...)

  • Stuur dit naar info@toff.be of naar Meubelen Toff - Boulevard d'Herseaux 83 - 7711 Dottenijs;


  • Vergeet niet om je persoonlijke gegevens te vermelden (naam, adres, telefoon, e-mailadres...);

  • Schrijf 15 % van het totaalbedrag van jouw bestelling over op:
    uit België: IBAN BE34 4662 1851 0190 / BIC KREDBEBB
    uit Frankrijk: IBAN FR76 2780 0400 0106 0427 6030 121 / BIC KREDFRPP

Je identiteitskaart, je bankkaart kaart en je drie laatste loonfiches

Betalen

We vragen om eerst een voorschot van 15% van het totaalbedrag te betalen. Het saldo wordt tijdens de levering betaald (om het moment van de levering).

Bij de levering kan er cash (maximaal 3000 euro) betaald worden.

Voor aankopen met een totaalbedrag hoger dan 5000 euro, zal een bankcheque gevraagd worden tijdens de levering.

Bij ons kan je eveneens een kredietoplossing vinden voor het financieren van jouw meubelen! Ontdek hier meer info rond deze kredietoplossing.

Ja, daarvoor kan je beroep doen op onze partner BuyWay die kredietoplossingen aanbiedt, om je te helpen je meubelen te financieren. Kredietaanvragen worden enkel in onze winkel opgemaakt en dus niet via de post, via mail of telefonisch. Klik hier voor meer info over onze kredietoplossingen.

Leveren

Ja dat kan, maar maak je, zolang de maximale leveringstermijn niet verstreken is (zie bestelbon), niet ongerust. Onze leveringsdienst belt je op voor een specifieke leveringsdatum van zodra jouw bestelling hier bij ons is.

We leveren jouw bestelde meubelen tussen 6 en 16 weken, tenzij dit anders genoteerd staat op jouw bestelbon. Meestal kunnen we een preciezer moment doorgeven na 8 weken.

Als je op krediet kocht, gaat de leveringstermijn in nadat je krediet werd aanvaard.

Ontdek hier meer info omtrent de levering van meubelen.

We leveren jouw meubelen op het afgesproken leveradres. In België leveren we gratis vanaf een aankoopbedrag van 300 euro. De meubelen moeten door de (voor)deur kunnen, anders zullen onze chauffeurs deze niet kunnen leveren. Dit om mogelijke schade te vermijden.

Voor appartementen: we leveren via de trap (maximaal tot de vierde verdieping) of via de lift van het gebouw indien mogelijk en toegelaten.

Belangrijk: de meubelen zijn niet voorgemonteerd, tenzij de verkoper dit anders genoteerd heeft op de bestelbon. Wij monteren ter plaatse geen meubelen, maar je kan hiervoor wel beroep doen op een externe firma.

Ontdek hier meer info omtrent de levering van meubelen.

We leveren gratis overal in België vanaf een minimum aankoopbedrag van 300 euro.

Ontdek hier meer info omtrent de levering van meubelen.

De leveringstermijn is steeds tussen 6 en 16 weken, tenzij dit anders genoteerd staat op jouw bestelbon. Meestal kunnen we een preciezer moment doorgeven na 8 weken.

Als je op krediet kocht, gaat de leveringstermijn in nadat jouw krediet werd aanvaard.

Ontdek hier meer info omtrent de levering van meubelen.

We leveren via de trap (maximaal tot de vierde verdieping) of via de lift van het gebouw indien mogelijk en toegelaten.

Ontdek hier meer info omtrent de levering van meubelen.

Nee, de meubelen worden niet gemonteerd afgeleverd, tenzij dit anders genoteerd op de bestelbon. Je kan hiervoor wel beroep doen op een externe firma.

Ontdek hier meer info omtrent de levering van meubelen.

Dienst na verkoop & garantie

Je hebt tot twee jaar na levering het recht om fabricagefouten kosteloos te laten herstellen of, indien nodig, het volledige meubel te laten vervangen. Tijdens het derde jaar na levering geldt dezelfde garantie, maar zal je gevraagd worden om 50 % van de kosten voor jouw rekening te nemen.

Jammer genoeg dekt de garantie volgende zaken niet: 

  • schade veroorzaakt door een door jou gemaakte montagefout;

  • schade veroorzaakt door huiselijke ongelukken of door jouw transport;

  • schade veroorzaakt door foutief gebruik van onderhoudsproducten;

  • schade waarvan de koper tijdens de aankoop op de hoogte was

 

Om je een optimale service te bieden en jouw dossier zo volledig mogelijk op te stellen, hebben we volgende zaken nodige via mail (sav@toff.be) of via ons contactformulier:

  • je bonnummer en je volledige contactgegevens;

  • het artikel/meubel waarover het gaat (met referentie);

  • een gedetailleerde omschrijving van het probleem;

  • indien het gaat over een fabricagefout of schade : gelieve foto's van het probleem toe te voegen. Indien het om een stuk gaat dat je te kort hebt, gelieve het nummer van het stuk door te geven (dat vind je op het montageplan)

Ontdek hier meer informatie omtrent onze dienst na verkoop en de garantie op meubelen.

Indien je schade ontdekt aan de emballage, dien je ons binnen de twee dagen na levering een mailtje te sturen zodat wij zo snel mogelijk het nodige kunnen doen.

Ontdek hier meer informatie omtrent onze dienst na-verkoop en de garantie op meubelen.